آخر شب
آخر شب بود ......
مخاطب خواص بهم یک مسیج داد که تحملش برام سخت بود
منم واسش نوشتم GN BYE
اونم مسیج داد شببخیر عزیزم بای
بنده خدا فکر کرده بود منظورم از GN گودنایت(شببخیر) هستش
ولی بدبخت نمیدونست که منظورم GOH NAKHOR بوده !
+ نوشته شده در سه شنبه دهم اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت 17:15 توسط Admin
|