آخر شب بود ......

مخاطب خواص بهم یک مسیج داد که تحملش برام سخت بود

منم واسش نوشتم GN BYE

اونم مسیج داد شببخیر عزیزم بای

بنده خدا فکر کرده بود منظورم از GN گودنایت(شببخیر) هستش 

 ولی بدبخت نمیدونست که منظورم GOH NAKHOR بوده !