برادرزادم
برادر زادم نه سالشه دیشب اومده نشسته
کنارم در گوشم میگه عمو میشه عکس دوس دخترتو نشونم بدی؟!!
منم
دیدم ضایع میشه بگم ندارم همین جوری یه عکس از تو گوشیم بهش نشون دادم گفتم اینه
عمو ولی به کسی نگیا!!
یهو
برگشت گفت عمو این که جسیکا آلباس آخه این که نمیاد با تو دوس بشه با این ریخت و
قیافه ات !!!
هیچی
دیگه منم دیدم موندن جایز نیست یواشکی به بهونه خستگی رفتم تو اتاق دیگم بیرون
نیومدم :(